PRAVIDLA ZÁVODU: BĚH 11 KM PRAHOU 11

Neděle 18. 9. 2016 v 11,11 hod.

Pořadatel: Prague Triathlon Team z.s., PRAGUE TRIATHLON s.r.o.

Ředitel závodu: Karel Hájek


 

Základní pravidla

  1. Běh se řídí vybranými ustanoveními pravidel IAAF/Českého atletického svazu, zejména Pravidlo P250 přespolní běhy.
  2. Dodržování pravidel bude kontrolováno rozhodčími po celou dobu závodu. Závod má jednu hlavní trať na 11 km. Kategorie budou stanoveny dle pohlaví: muži a ženy a podle roku narození, každé kategorii budou vyhlášeni tři nejlepší závodníci.

 

Omezení závodníků

  1. Závod je otevřen pro veřejnost a může se ho zúčastnit každý sportovec s přihlédnutím ke svým schopnostem a zdravotnímu stavu – viz níže. Hlavní závod je omezen na 1000 závodníků. Kapacita dětských závodů je 200 dětí, maximální limit v každé kategorii je 40 dětí.

 

Zdravotní stav

  1. Každý závodník se účastní na vlastní nebezpečí, je si vědom svého zdravotního stavu, který mu musí umožňovat bezpečně uběhnout plánovanou vzdálenost.

 

Prezentace

  1. Hlavni zavodu budou probihat od 8:45 hod do 10:30 hod.Optimálně se k prezentaci dostavte 90 – 60 minut před startem, abyste se vyhnuli čekání. U prezentace si závodník vyzvedne startovní číslo s čipem ( mimo stanovený čas prezentace není možné získat číslo a čip, bez čipu a čísla nelze startovat!!! ).Ti, kteri se zaregistrovali online a nebudou mit zaplacene startovne dle podminek uvedenych v potvrzeni o prihlaseni do zavodu, budou muset provest registraci na miste spolu s platbou.
  2. Dětské kategorie  D1 – D4,RD budou probihat od 8:00 hod do 8,40 hod. V rámci prezentace si závodník vyzvedne startovní číslo s čipem ( mimo stanovený čas prezentace není možné získat číslo a čip, bez čipu a čísla nelze startovat!!! ).
  3. UPOZORNĚNÍ – pokud se nezaregistrujete ve stanovený včas, nebudete mít možnost startovat!!!

 

Startovní číslo a časomíra

  1. Startovní číslo umístěte na přední stranu dresu, nejlépe na hrudník.
  2. Čas je měřen pomocí čipu, který je přilepen na čísle. Bez čipu není změřen čas.
  3. Při průběhu cílem nepřekrývejte rukou startovní číslo (např. vypínání stopek apod.) a to kvůli případnému pořízení cílové fotografie a ověření výsledku.
  4. V případě ztráty čísla nebo čipu během závodu v cíli bezpodmínečně nahlašte své startovní číslo časoměřičům a rozhodčím.

 

Start a cíl

  1. Prostor startu a cíle je v jednom místě Centrálního parku Prahy 11.

 

Zázemí

  1. Zázemí se nachází v areálu Centrálního parku Prahy 11 vedle Komunitního centra Matky Terezy. Nacházejí se zde toalety a občerstvení.

 

Trasa hlavního závodu

  1. Závod se běží ve dvou vyznačených okruzích.
  2. Mapa tratě je uvedena na webových stránkách www.behpraha11.cz

 

Občerstvovací stanice

  1. Občerstvovací stanice je umístěna v prostoru startu/cíle.
  2. Odpad prosím odhazujte hned za občerstvovací stanicí do připravených pytlů, neodhazujte je na trať, abyste neohrozili ostatní běžce např. slupkami od banánů.

 

Oblečení

  1. Oblečte se vždy podle počasí. V chladném a deštivém dni můžete prochladnout. Vždy si chraňte ruce a hlavu. Čepice nebo čelenka a rukavice pomohou. V případě teplého počasí si oblékněte volné oblečení. Do startu zůstaňte v teplém oblečení. Běžte v botách, které máte vyzkoušené. Nezůstávejte ve vlhkém oblečení, pokud jste mokří, vždy se rychle převlékněte a přesuňte do tepla. Mějte s sebou dostatek oblečení pro převlečení.

 

Zdravotní informace

  1. Na rubovou stranu svého startovního čísla napište případné léky, na které jste alergičtí, a uveďte případně jméno a telefon kontaktní osoby, kterou máme kontaktovat v případě zranění nebo zdravotních komplikací
  2. V prostoru startu a cíle bude přítomen zdravotník pro ošetření drobných zranění a poskytnutí první pomoci.
  3. Pokud jste po nemoci nebo se necítíte dobře, závodu se raději neúčastněte. Nehazardujte s vlastním zdravím. Zdravotní potíže vás vždy doženou, jsou obvykle rychlejší než vaše běžecké tempo.

 

Rady pro závod

  1. Udržujte stálé průměrné tempo. Klíčem k úspěchu je udržet stálé tempo. Mnozí závodníci dělají chybu, že v začátku závodu přecení své síly. Určete si svou ideální rychlost a tu udržujte po celý závod.

 

Pitný režim

  1. Poslední dny před závodem myslete na pitný režim a vědomě se snažte doplňovat tekutiny.

 

Výsledky

  1. Po doběhnutí a zpracování údajů z časomíry výsledky budou v co nejkratším čase uveřejněny na internetu. Pokud najdete ve výsledcích chybu, kontaktujte nás neprodleně e-mailem na info@irontime.cz.

 

Respektujte pokyny organizátorů závodu, závoďte dle pravidel fair play. Děkujeme